An Unbiased View of بیماری زخم های پروانه ای

Wiki Article

× بیماری پروانه‌ ای چیست و چه علائمی دارد؟

بیماری پروانه ای هیچ درمانی ندارد، هر چند اشکال خفیف آن ممکن است با افزایش سن و سال بهبود یابد و روش درمان مراقبت ، بر تاول ها و جلوگیری از ایجاد تاول های جدید تمرکز می کند. 

ممکن است تا زمانی که یک کودک نوپا شروع به راه رفتن کند و یا تا زمانی که یک کودک بزرگ تر فعالیت های فیزیکی جدیدی را آغاز کند که اصطکاک شدیدتر بر روی پاهایش ایجاد کند، تاول ها ظاهر نشوند.

سوراخ کردن تاول‌های جدید: با انجام این کار مانع گسترش تاول‌ها خواهید شد، جهت این کار از یک سوزن استریل استفاده کنید و در دو نقطه از تاول‌های جدید ایجاد سوراخ نمایید، اما از دستکاری آن و برداشتن پوست اضافه‌ی تاول با دست خودداری نمایید تا لایه زیرین پوست محافظت شود.

بازگرداندن تحرک: ایجاد تاول و زخم زیاد می‌تواند باعث اتصال انگشتان پا یا دست به هم یا خمیدگی غیر طبیعی مفاصل شود، بنابراین پزشک انجام عمل جراحی را جهت اصلاح این شرایط توصیه می‌کند، مخصوصا اگر باعث اختلال در حرکات طبیعی شود.

پست بعدیبیماری دکرون چیست و چه علائمی دارد؟بعدی معصومه فقری معصومه فقری فارغ التحصیل رشته علوم تغذیه علاقمند به تولید محتوا در حوزه تناسب اندام هستم همه پست ها

اگر به قرمزی، حرارت، چرک و یا خط قرمزی که از تاول زدن منجر می شود توجه کردید، با پزشک خود در مورد آنتی بیوتیک صحبت کنید. 

پزشک ممکن است جراحی را توصیه کند تا این مشکل را اصلاح کند، به خصوص اگر با حرکت معمولی تداخل داشته باشد.

اگر دچار این مشکلات شدید، حتماً باید به پزشک مراجعه نمایید:

مهدیس شهرام فرد هستم، کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی.

حدود یک‌سال پیش به‌ دلیل سهل‌انگاری و خاموش‌نکردن درست آتش و زغال، آتش‌سوزی بزرگی در جنگل‌های زاگرس رخ داد. از سوی دیگر گرمای هوا نیز باعث تشدید آتش شد. در اثر این حادثه، جنگل‌ها و منابع زیادی از طبیعت از بین رفت و حتی گونه‌های متعددی از حیوانات در آتش سوختند. یک اشتباه جزئی و بی‌دقتی در خاموش‌ کردن آتش، به‌ راحتی طبیعت ما را نابود کرد.

در موارد حاد، ممکن است تاول ها داخل بدن، مانند آستر دهان و یا شکم رخ دهند.

وجود تاول ها در دهان می تواند خوردن را دشوار کرده و منجر به سو تغذیه و کم خونی (مانند سطح پایین آهن در خون) شود.

توجه کنید که هر گریه ای، نشانه ی دل درد نوزاد نیست. برای اینکه دکتر تشخیص دل درد بدهد، باید ابتدا مطمئن شود که سلامت نوزاد در وضعیت مناسبی است و بیماری دیگری ، کودک شما را آزار نمی دهد . بیماری هایی که باید وجودشان نفی شوند: مانند گوش درد کودکان، باد read this فتخ درنوزادان، بیماری هایی که موجب مسدود شدن روده میشوند، عفونت های ادراری و غیره.

Report this wiki page